מתוך כלבוטק, חלק ב'
מרכז הגז בתקשורת
כבר למעלה מ-20 שנה שחברת מרכז הגז מובילה במאבק לתחרות הוגנת בשוק הגז, ומשמשת כדוברת חברות הגז ה"קטנות" אשר נאלצות להתמודד מול כוחות דורסניים, כוחניים ולא מידתיים מצד חברות הגז הגדולות.
פ 366/04 מדינת ישראל נ' פנחס (פיקי) בידרמן, יואב זכאי, מרדכי בן אבנר בן-שך ואח'
מתוך כלבוטק, חלק ב'
מתוך כלבוטק, חלק ב'
מתוך כלבוטק, חלק ב'
מתוך כלבוטק, חלק ב'
מתוך כלבוטק, חלק ב'
מתוך כלבוטק, חלק ב'
מתוך כלבוטק, חלק ב'
מתוך כלבוטק, חלק א'
מתוך חדשות 10, חלק ב'
מתוך חדשות 10, חלק א'
מתוך דה-מרקר, "תחרות חופשית בשוק הגז הישראלי"
מתוך דה-מרקר, "הבשורה הצרכנית החדשה: הורדת מחירי הגז"
מתוך דה-מרקר, "שיפור איכות החיים והוזלת מחירים"
מתוך דה-מרקר, "איך מורידים את מחירי הגז?"
מתוך דה מרקר, "עסקים קטנים יפרחו, והאזרחים יהנו ממחירים זולים"
בעזרת פעילותה של מרכז הגז באמצעי המדיה והתקשורת, הוקמה קבוצת מחאה בשם "מרד הצרכנים" ביוזמת עורך הדין אבינועם מגן. מטרת הקבוצה הייתה לחזק ולהעצים את התודעה אצל צרכני הגז בישראל על ידי עזיבה קולקטיבית ומאסיבית של צרכני חברות הגז הגדולות לחברת מרכז הגז ולחברות הגז המתחרות. בעזרת כוחו של מרד הצרכנים, צרכני הגז היום מודעים יותר לזכותם לעבור בקלות בין חברת גז אחת לאחרת, ללא כל התחייבות וללא שום בעיות.
(מתוך חדשות "אולפן שישי")
בית המשפט הרשיע את חברות הגז הגדולות והכריע, כי פעלו בכוח משותף במשך שנים, ומנעו מחברות הגז המתחרות להתקיים ולהשתלב בשוק, תוך שימוש בתיאום מחירים אחידים וגבוהים, אי תחרות בינן לבין עצמן, וסיכול ממוקד נגד חברות הגז המתחרות.
כחלק מהמאמץ של חברת מרכז הגז, החליטה החברה לפעול תוך שימוש באמצעי המדיה השונים על מנת לעורר את מודעותם של צרכני הגז
ולאפשר להם את הזכות לבחור את חברת הגז המתאימה להם, תוך קבלת השירות והמחיר הטוב ביותר.
מדוע כל כך קשה להחליף ספקית גז ומה האלטרנטיבה? >
הדרך בה כולנו נוכל להנות ממחירי גז ביתי זולים יותר >
ממש לא מוכרחים לשרוף המון כסף על הגז הביתי >
גם בתחום הגז - ככה מופלים העסקים הקטנים >
כיצד רפורמה בשוק הגז תסייע לנו לקבל שירות יעיל, בטיחותי ובמחיר תחרותי? >
האם אפשרי לנצח את קרטל הגז ומי ירוויח מזה? >